Terug
Gepubliceerd op 07/10/2021

Besluitenlijst  vast bureau

wo 29/09/2021 - 18:30 gemeentehuis - raadzaal
  • budget en financiën

    • Goedkeuren bestelbonnen, aanrekeningen en vorderingen

      Goedgekeurd

      De uitgaven voorkomende op de goedkeuringslijsten aanrekening worden aanvaard.

      De bestelbonnen worden aanvaard.

      De vorderingen worden aanvaard en uitvoerbaar verklaard.

  • personeelszaken

    • Rechtspositieregeling voor het personeel van het woonzorgcentrum Rozenberg: wijzigen

      Goedgekeurd

      De rechtspositieregeling voor het personeel van het woonzorgcentrum Rozenberg wordt gewijzigd vanaf 1 oktober 2021.

    • Departement zorg - afdeling woonzorgcentrum Rozenberg - dienst zorg en animatie: kennisname van vrijwillig ontslag van een logistiek assistent

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het ontslag van een logistiek assistent in het departement zorg, afdeling woonzorgcentrum Rozenberg.

    • Personeel OCMW: goedkeuren van tijdelijke maatregelen in het kader van de coronacrisis - actualisering en aanpassing van besluit van het vast bureau van 6 mei 2020 - Personeel OCMW: goedkeuren dienstorder transitie COVID-19

      Goedgekeurd

      Maatregelen van toepassing op het personeel van het OCMW, behalve het woonzorgcentrum, zowel dat in statutair dienstverband als dat in contractueel dienstverband en meteen een versoepeling en aanpassing van het besluit van het vast bureau van 6 mei 2020 betreffende personeel OCMW: goedkeuren dienstorder transitie COVID-19.

  • goedkeuren verslag

    • Goedkeuren van het verslag van de vorige vergadering

      Goedgekeurd

      Het verslag van de zitting van 22 september 2021 wordt goedgekeurd.

Namens vast bureau,

Carl Vereecke
algemeen directeur

Luc Derudder
voorzitter vast bureau